رئیس فدراسیون وزنه‌برداری وضعیت ملی‌پوشان را مطلوب توصیف و اعلام کرد : تا پیش از اعزام به مسابقات اینچئون و جام جهانی قزاقستان ۲ بار رکورد‌گیری خواهیم داشت.‌
 
به گزارش راسخون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، حسین رضازاده در جریان دیدار نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری، گزارشی از روند آماده‌سازی ملی‌پوشان کشورمان ارائه کرد.
 
وی گفت : هم اکنون 14 نفر از وزن 62 تا +105 کیلوگرم مرحله دوم اردوی آماده‌سازی را زیر نظر مربیان برجسته کشورمان آقایان زارع و پانزوان پشت سر می گذارند. 3  مرحله اردوی دیگر هم برگزار خواهیم کرد که این اردوها قطعا بیرون از تهران خواهند بود، ضمن اینکه تا پیش از اعزام به مسابقات اینچئون و جام جهانی قزاقستان 2 بار رکورد‌گیری خواهیم داشت.‌
 
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود : شرایط اردونشینان بسیار خوب است و تا زمان برگزار ی مسابقات به بالاترین سطح از آمادگی دست پیدا خواهند کرد و ما امیدواریم در اینچئون به مدال‌های خوش رنگی دست پیدا کنیم.
 
رضا زاده تصریح کرد: پیش‌بینی نتیجه در رویداد مهمی چون المپیک آسیایی با حضور کشورهایی چون کره، ازبکستان و چین بسیار مشکل است اما کسب 2 مدال طلا غیر ممکن نیست.
/2759/